Frågor & svar


Svar: Nej! Jag & sebastian är enbart arbetskamrater kan man säga, vi jobbar enbart ihop. Och de vet vi båda om, vilket gör att vi båda vet vart gränserna går. Jag har en pojkvän dessutom vilken gör att vi defenitivt inte är de, för jag har min pojkvän som jag trivs med väldigt bra och har väldigt starka känslor för. Så att jag & sebbe skulle vara "tillsammans" är fel. & något jag inte ens skulle tänka på för jag ser inte sebbe på det sättet, enbart som en vän o arbetskamrat. Vi jobbar ju som sagt väldigt bra tillsammans, men kärleksmässigt eller flörtmässigt, svar NEJ! ett stort nej. Jag har min, & nöjer mig med en & det är honom. Ingen annan finns i bilden kärleksmässigt eller flörtmässigt, enbart min pojkvän. Han är min number one, & skulle aldrig offra honom för något dumt här uppe i stockholm. Utan här är de bara jobba som gäller inget annat.
/ mickis.






Kommentarer
J

Konstigt att folk alltid ska tro att det är nåt om man e kompis eller hittar på något med en annan kille. Jag har massor med killkompisar och pga det så blir jag kallad hora av andra tjejer, sjukt asså! Btw, vad fina ni e tillsammans (du o din pojkvän).. Sjukt nyfiken på hur du o Sebbe låter tillsammans, lycka till!

2011-01-17 @ 16:59:32
jag!

Dessutom är väl Sebastian homosexuell elr?

2011-01-19 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback