Tidig morgon!

Godmorgon!
Idag, vakna jag av mig själv klockan halv 7 ;O Vad är de som händer med mig? Jag vakna tidigt igår med? VIll ju sova. Menmen, nu har älskling gått iväg till skolan, så nu ska jag passa på o ta för mig i sängen, ligga brett, och glo på film. Somnade till "Life as we know it" igår, så ska faktiskt se om den.

Idag händer inte så mycket, jag & suzanna har dock planerat att hon ska decka hos mig ikv, med sin gulliga vovve. Så de ska bli mysigt, köpa lite godis & mysa, med MASSA tjejsnack. - Men de är inte förens ikv, så nu8 är de movie som gäller!

See ya!
/Mickis.




- Värledens gulligaste men busigaste hund.




Kommentarer
josse

när ska du lägga in frågorna

2011-01-26 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback