TRÖTT!!

Nuså, bara väntade på att de skulle komma.. Vaknade ju som sgat mega tidigt idag, helt av mig själv.. halv 7 :O ja, jag undrar också hur fan de kan hända mig? Jag som är den mest sovglada personen, älskar att sova till tolv, vakna & vara hungrig sen käka sig mätt, hehe! Nä, men gud är redan jätte sömnig, & skulle bara kunna decka nu, men måste vänta nån timme först. Så klockan iaf hinner bli 8.

Frågan är bara vågar man lägga sig o kolla på film? Eller kommer jag decka? ;/ .. Men om jag tänker efter så kan jag ju göra de för skulle jag somna så kommer ju ändå min pojkvän från sin träning strax o då väcker han ju mig :)

Hmmm.. Ja, de får bli så! :)
natti för en stund! <3
/micksan!



(pratar i sömnen)


Kommentarer
Adam som e vän med Anja :)

hahaha ja shit :D du var verkligen trött sist :)

Men kul se det ändå :) haha

2011-01-31 @ 01:13:38
Zebastian tranberg

haha michaela, vad du yrar :p

vadå darrig i hela kroppen? :D



kram po daj, vi saknar di på wiesel <3

2011-02-02 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback