Fyller år om ...

18 dagar!

Blir ju sjutton, så de är ju inte värsta åldern, men ett steg närmare 18 :) Efter jag blivit arton, vill jag inte bli äldre, jag vill vara arton för alltid.  Alltid ungdom, som ändå kan gå ut, & bestämma för sig själv.. Jag menar? Vem vill bli en rynkig söt liten tant? Inte jag... Vad läskigt, man e u nästan alltid ensam som äldre? Men från 18-26 års åldern är de nog dem perfekta åren i livet, jag menar man reser, festar, & gör massa andra galen skaper! Åh, länktar!
Men!!! mitt löfte är, att innan jag blir arton ska jag ha en hund! Velat ha de sen jag föddes, tänker inte bli vuxen utan hund när jag velat ha de som ett litet barn!

Årets Önskelista;

-
Hund.
- Makeup store smink
- Pengar
- & Skor/jeans (miss sixty)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback