Hos pojkvännen!

Ja, idag så har jag hängt hos killen, jag menar vart annars? ;s Har ju varit i stockholm i två veckor, & de har kändes som ett år. Men hade ju skitkul där uppe, känns som de är det enda jag tjatar över på sistone? :)
Aja, iaf.. Har börjar svara på lite frågor, men inte klar ännu. Måste ju bara säga, tack för frågorna! Kul & svara faktiskt :) Finns ingen korkad fråga, nöja med att svara på dem alla :) Haha!

Nu så ska hinna med & svara på lite fler frgor så jag lkan lägga utt dem någongång hehe! Sen blir de, Movietime!
Har sovit nästan hela dagen, som sagt jag är ju liten sovmänniska! Men inte fråns nu man känner att man knappt sovit på två veckor..

See ya all! ;)
/ mickis.


Kände att jag laddar uipp en bild på min älskling från i sommras, för måste bara säga de!
SAKNAR SOMMAREN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback