Telefon...

Prata precis med min manager i telefon. & måste bara säga de är så mycket på gång, & de är så mycket som kommer att hända! :)
Snart flyttar vi bl.a över till myshowroom, då min blogg kommer att växa mer & mer.. dvs med alla inlägg, besökare & aktiviteten.
Sen massa annat hemligt, som ni kommer få veta senare :)

Vi bestämde även att jag ska upp till stockholm next week igen, ska bli kul då de är mycket som väntar :)
Aja, ska inte babbla en massa nu, ska joina duschen ett tag ist & börja göra v mig!

Första jobbet med Tomas;


Kommentarer
Adam som e vän med Anja :)

Lycka till nu mickan :)

Hoppas man får se mer bra låtar ;)

Känn ingen press lr så :D haha!

2011-01-31 @ 01:14:21
Johan Eklund

Sjukt bra låt och vacker video =) Underbar inspiration!

2011-01-31 @ 20:02:04 | http://quanticproductions.blogg.se/
Michaela

När kommer denna upp på youtube? :) Sjukt bra låt, beroende av den. Haha lyssnar på den säkert 10 gånger om dagen :$

2011-02-01 @ 17:25:39 | http://michaelaelina.devote.se
aleksandra

sjukt bra låt, kan ni inte fixa in den på youtube snart eller spotify? lycka till, till er båda :D

2011-02-02 @ 01:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback