Sömn..

Såja, nu har jag fått sova lite!
Är äntligen hemma faktiskt, borta bra men hemma bäst som man brukar säga! :)
Har inte hunnit svara på mina frågor, nätverket på tåget funka inte, så där kunde jag inte ta min tid till de. Men nu är så att min pojkvän kommer till mig, ska bli mysigt o träffa honom..
hm.. Vad ska jag kalla denna kvällen? "spakväll" nja, de lät bra. Bada lite skumbad, tända ljus, massage god mat osv.. Ska bli super mysigt, har ju saknat honom så!

Vi ses sen väl!
Kommer bilder :)
PUSSS!


Kommentarer
Sofi

Men gud hittade din blogg av en ren tillfällighet vad knasigt. Hur går de med din karriär nu efter idol? Du har verkligen helt underbar röst!



/ Sofi

2011-01-24 @ 23:37:01 | http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback