Snart bär de av ...

till huvdstadet för att spela in en musikvideo ska bli jätta spännande, så nu har man packat, tvättat o fixat!
iaf så imorgon åker jag och min vapendragare Sebastian krantz till Stockholm stad för  Musikvideo inspelning. Låten är helt sinnessjukt bra och jag tror det kommer bli grymt. Med proffsiga människor runt omkring som gör saker och ting hela vägen ifrån hjärtat så tror jag det inte kan bli bättre. Det återstår ju att se när ni som lyssnar och tittar får tycka till, dock är det ju ett tag kvar till själva släppet. Hur som helst så ska det bli super kul att jobba ihop med Sebastian då det var ett bra tag sen vi sågs. Jag har faktiskt ett av mina roligaste och sjukaste sommarminnen med honom. Det var en solig sommardag 2010 och vi skulle gå ner till sjön som han trodde låg 20 min ifrån sin mammas hus. Hon var nyinflyttad och han som bara vart vid sjön ca 2 gr hade ju självklart HELT fel haha. Det började bra och slutade ganska bra men vägen dit var hemsk. Mitt i allt så börjar det surra konstigt mycket runt omkring och från en början så trodde vi det var helt vanliga flugor. Men efter ett tag så känner vi hur dessa idiot kryp bits också. vi fick panik och börjar springa. Med oss har vi tändvätska och tidingspapper då vi tänkt tända en brasa. Detta använda vi istället för att skapa rökmoln så att flugorna skulle sticka. Hmm är det så bra i 25 graders värme mitt i sommarn ? SVAR NEJ !! Men flugorna försvann för ett tag och visst blev vi lättade. Men lika snabbt kom dom tillbaka. Efter 30 – 50 minuter kaos jagade av flugor så beslutade sig jag för att vi skulle lifta. Haha sebbe  svarade nej men efter ett tag till av de hemska krypen så blev det ändå så. Där satt vi i en bil tillsammans med en främmande gubbe som tillslut tog oss till sjön. Om allt var värt det vet jag inte då vi badade i kanske 10 min men ett roligt minne är det haha. När vi sedan kom hem igen så fick vi reda på att vi gått väldigt långt hah vilket var bra , nyttigt ju. Nej nu ska jag dra mig till gymmet för att vara lite nyttig där också :) hahah


- Sebbe & jag


- Sebbes mamma, sebbes lillebror, mamma, & sebbes  lillasyrra :)


- Sebbes bror, skön kille! & jag!


- Jag & sebbe på en fisketur! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback