Sitter på

bussen på väg till stockholm! Ska bli så spännande att träffa min kära vän Sebbe igen, & faktiskt göra någon nytta denna gången hehe! Vi ska ju spela in musikvideo, ska bli så kul! Iaf, varit stressigt hela natten så jag har inte ens sovit? hur sjukt är nu inte de? inte ens sovit en enda blund jag har "dygnat" som man brukar kalla de. men de var bog tid med det nu eftersom jag ända hade vänt på dygnet helt o hållet. Så nu ska jag inte sova fråns ikv. :)
Har fotat vad min frukost blev idag & tänkte göra ett inlägg om de, men självklart ligger min mobil sladd i väskan jag lämnade i den stora resväskan. Men ska ändå byta buss i Jönköping så de gör inget, får packa om då! :)

Iaf, sitter & lyssnar på lite musik på spotify, ja? vad hade man gjort utan spotify? skit bra är de, så himla nöjd med min "lugna" lista :)

Vi ses sen, håll er uppdaterade för det kommer jag!
PUSS! 

(får bli ngn gammal bild)


låten som spelas i mitt öra just nu!



/ er mickis ♥

Kommentarer
Martin The Edge

Spotify är abslolut det största genombrottet jag upplevt. Det växer otroligt för varje dag som går.

2011-01-14 @ 09:39:03 | http://edgeman.blogg.se/
Adam som e vän med Anja :)

lycka till i sthlm nu :)

2011-01-15 @ 05:31:43
Anonym

Du är sämst på att uppdatera ;)

2011-01-15 @ 15:46:26
jennifer

så himla fin bild ;o



du har varit tsm med alex va?

btw, checka gärna min blogg också:D

2011-01-15 @ 20:30:22 | http://jenniferodders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback