Saknad.

Saknad är så hemskt, men ändå väldigt skönt tycker jag! Jag menar nu har jag varit hemifrån i nästan 2 veckor, o varken snackat med mamma eller min kära pojkvän, varit så mkt jobb!! Nästan lite jobbigt när de har varit så. Men jobb som jobb. Men de sköna är ju när man verkligen ska träffas. & har längtat efter de. De jobbiga är att när man inte är van vid känslan "saknad" så blir man ostabiliserad och vet inte riktigt hur man ska hantera de. Men de lär man sig med tiden, och vana!   

Iaf, saknar min älskade mamma! Otroligt mkt, hon är den bästa fast man tänker ibland "vad jobbig" eller något liknande. Men så är, vem tänker inte så & sen erkänner man för sig själv att hon är den bästa. men saknar henne mega mkt mkt!

& min pojkvän! Herregud. Saknar han med, otroligt mkt! och de bli ju jobbigt nu osv.. men sånt fixar man om man är starka tillsammans. Och de ska vi nog fixa! Men, men! Snart på hemfärd, ska bli tråkigt att åka hem, men samt väldigt sköt - borta bra, hemma bäst! - som man brukar säga!


a la familia!

Mitt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback