oooooff.

Såja, nu är man rätt så off, men god mat & filmkväll räddar en!
Precis sorterat lite tvätt som jag har o tvätta från min gardarob. Så det blir en lång dag imorgon -.-
Iaf, ska inte babbla om min tvätt utan ska babbla om min kväll ist, ska äta en thailändsk gryta som min älskade mama är BÄST på att laga, hade jag kunnat bjuda alla mina läsare hade jag gjort det direkt. Sen nu om 30 minuter hämtar min tjejkompis upp med med bil så kör vi hem till hennes lägenhet, med lite hyrda filmer o godis vi handlat på vägen.

Hón har precis fått en hund vilket gör besöket hemma hos henne extra spännande, för de blir första gången jag får träffa den.

Uppdaterar senare mian vänner, vi ses hos min kompis!
love ya all, ni är min framgång!

/ mickis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback