kortfattat!

Ville bara tala m för er kortfattat vad som hänt under tiden jag inte uppdaterat, & då kan jag ju fört o främst tala om att de hänt massor! Spelat in olika låtar, varit super kul. Har även haft lov, mysigt o lugnt lov behövdes! Sen framför allt nytt år!!

Hoppas ni alla haft ett bra lov, och njutit utav de & även en bra startpåde nya året 2011 :)

Jag firade nyår hos pojkvän, han hadeen stor fest i sin lägenhet o de var super trevligt. Träffade nya människor, och hade kul. INga dåliga vibbar eller något sådant alla var super snälla. Runt tolvslaget hade vi bestämt attvi alla skulle gå nerpå torget som var här nedanför, men de hände aldrig.. de spöregnade otjejerna & jag ville juinte förstöra våra fina frisyrer osv.. så det blv balkonen ist! :) hehe! Drack inte så mycket, blev inte påverkad. Nöjd, eftersom jag har sagt att jag ska bli hälsosam igen. Med det menar jag ju inte att jag druckit så mkt tidigare, utan att jag ska sluta äta kebab varo varannan dag, & börja träna som jag var tidigare.

Funderar på att göra en ny "kategori" Som jag tänkte döpa till hälsa. Där jag lägger in tips, mina träningar, mat osv.. Men får se hur de blier med de, ska bara komma igång med träningen så kommer de! :)

Här e min nyårs outfit, blev ganska nöjd fast de blev sista minutensköp.




Kommentarer
Victor

Snygg vart du iallafall!

God fortsättning!

2011-01-11 @ 20:47:45
Anonym

hur gjorde du ditt hår ? skit snyggt!!

2011-01-13 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback