Hej bloggen!

Äntligen har jag kunnat fixa internet!!!
Iaf, kom fram igår vid 5. Var jätte mysigt, men gud vad de är kallt i stockholm! Vi gjorde lite god mat när vi kom, mysigt. Sen så packa jag upp lite, o bara tog de lugnt. Sen kolla vi även igen manuset till musikvideon, kommer bli skit bra! Vi satte oss också med gitarr o sjöng lite, jätte mysigt. kom lite fler folk så vi tog de lugnt, sen basta vi lite osv. JVerkligen mega mysigt har jag haft som första dag! Idag så vaknade jag vid 1, åt god frukost. sen så fick jag ett ryck med att vi skulle beställa pizza, allas pizzor var goda förutom min :( .. Min var de fel på, & jag skojar inte. Kommer in ett filmklipp sen om när jag ringde till pizzerian osv, var verkligen fel...

Menmen.. Nu sitter vi i studion & jobbar på en RnB duett med sebbe, skit kul & jovbba med tomas också han har proddat till många stora bl.a Darin, Agnes & massa andra. skitkul, vilken erfaranhet & vilken människa han är! :)


Frukost drinken på bussen påväg upp.

Tomas hund, ÄLSKAR DEN!

I studion, right now! :)

ses sen men lite klipp! <3
need to work

Kommentarer
Anonym

Nice!! Gillar du hundar? fortsätt me bra uppdatering blir ju mer spännande att kika in då :) Ska bli spännande att höra er tillsammans, riktigt nyfiken på hur ni kommer att låta ihop. :) Lärde ni känna varandra genom Idol?

2011-01-16 @ 02:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback