?


Fråga: Går inte du i skolan?
Svar: Hmm.. Både ja, & nej! Jag praktiserar istället för att gå i skolan. Gick på en skitbra skola tidigare i terminen, precis eftersommaren men idol kom tyvärr i vägen & då bestämde jag mig för att hoppa av. Tack vare att ag inte gick vidare längre än vad jag gjorde så hade jag fortfarande en möjlighet att börja på en annan skola, eller ja möjlighet & möjlighet det var egentligen försent. men dem gjorde ett undan tag, men de var ju inte samma skola.. Synd för jag trivdes så himla bra på den förra & klickade med de roligaste gänget! :)
Iaf, jag trivdes inte på den nya & drf bestämde jag mig först för att hoppa av helt vilket var meningslöst när jag kunde ordna en praktik plats & vilket jag ville för jag ville ha något & göra om dagarna & inte bara sitta hemma.  Ska börja praktisera på Center cord Musik här uppe i stockholm, dvs där tomas jobbar & de ska bli så kul! :)
Så, så ligger det till.

/ mickis.

Glöm aldrig, din utbildning är alltid viktig, no matter what! Kämpa, hur kämpigt & tråkigt det än är!



Kommentarer
Amanda Thelinus

jättenbra gjort av dig! verkligen starkt och smart tänkt!



men snälla snälla snälla snälla berätta var du köpt din nyårs klänning?!

puss och kram Amanda!

2011-01-19 @ 20:59:48
Anonym

Du gick i Emilia Markets klass, right?

Hon är en skitbra kompis till mig iaf ;)

2011-01-21 @ 19:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback