Utvilad & glad igen!



Hej mina vänner, kul att ni tittar in igen! :)
Jag har faktiskt sovit tills 1 timme tillbaks kanske, vrit super duper skönt verkligen. Va så himla trött, tror att de var min jogging runda igår som kom idag istället. Hoppas iaf att ni har haft en bra dag, för de har jag som ni kankse läst i mitt förra inlägg.

Idag (kortfattat) :
Föreläsning klockan 11 med Laila Bagge & gruppen PLAY
Stan med Rebecka
Åt Kebab
Hem
Sovit!

Ändå en väldigt soft dag!
Vi pratade bla. om självkänsla på förläsningen & Dont drink and drive. Jag blv faktiskt väldigt tagen under föreläsningen,  speciellt när vi pratade om " Dont Drink And Drive" .  Lärde mig att de tär 6000 människor per dag som kör med en stor mängd alkohol o kroppen! Jag menar? Hur kan man, man utser inte bara sig själv för en fara utan resten utav din omgivning? Hur egotrippat som helst... Nej kommer babbla för mycke tom detta, så ör ett annat inlägg om självkänslan & Dont Drink And Drive temat sen istället :) hehe!!

Iaf, på föreläsningen fick jag en lite present, hehe!! Det var en Garnier påse fult utav skönhets krämer, allt från dag kräm till scrub, passar pefekt ju nu när jag nyligen tappat bort mina egna hehe!!











SKITBRA produkter, haft dem tidigare. Så för dig som har problem med finnar, acne & pormaskar. Eller även bara vanliga torrheter så köp dessa 4 produtkter går max på 450 kronor. Använd dem regelbundet & köp dem alla från samma serie för annars så kommer de inte hjälpa lika bra eftersom dem är ihop pusslade på något sätt!

Sen har vi en bild på Laila Under föreläsningen & även på 2 utav dem i gruppen play :)







Så, gud vilket långt inlägg hehe!! Men vi hörs, kram på er!
Kul att ni titta förbi, ni får titta förbi fler gånger. haha :)
BIG LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback