TACK MIKAELA!

Super duper tjejen som fixa min blogg förtjänar ett stort tack från min sida, nöjd & glad för en design! Behövdes verkligen :)

Om ni vill se hennes nurvarande blogg, som hon själv också håller på att ordna så klicka bara in er på länken www.mickirasmusson.blogg.se !

Iallafall min kväll har fungerat kanon tillsammans med Rebecka, börja med att jag fick spratell i benen så vi faktiskt stack ut o jogga. Vi kämpade, vi sprang ca 8-9 km & körde styrka efter! Kanon :) Mjöl behövde sedan fyllas på i kylskåpet så fick vandra bort till affären också! Sen nu siter jag i min sköna stora säng med nystädat rum o ljusen tända. Me like!!



Rebecka i min söta pyjamas!



Jag i joggingställ - lagom lökig!



ljuuuuuusen :)

PUSSEN - BIG LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback