Tack för all del!

Hej alla!
Nu är jag tillbaks på ruta 1 igen. Haft så mycket att göra så det nästan är sinnessjukt! Men nu har jag äntligen landat och känner mig lugn igen!
Hoppas allt är bra med er, för allt är bra med mig!
vad som hänt dem senaste dagarna är väl för det mesta skola, frisör, datakrångel och städning. Inte fått tränat denna veckan -.- inte bra mickis!! ångest -.- haha, men har fått lite annat vettit gjort iaf!
Måste också säga tack för alla låttips, behöver ngr fler fast lite mer upp tempo låtar!

Förra helgen så var jag på retro som sagt, va jätte roligt! Så tack för det sällskapet rebecka :)
Sen har allt bara varit som vanligt förutom allt joggande som sagt! haha





Såhär ser mitt hår ut, har blivit lite ljusare!
på tisdag, så ska de klippas eller ja toppas lite grann!
BIG LOVE!
nu är jag tillbaks!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback