Pysslat om mig själv!

Oh, kom precis ut ur duschen, har gjort ansiktsmask, djup rensning och ögonvitaminer :)
Jag är den personen som tycker det är viktigt att man pysslar om sig själv, och lär känna sin kropp om hur den fungerar osv. Idag blev det de som hände, jag fick bara ett ryck på att fixa till mig själv. Jag tog även hand om mitt hår, använde XL varor, ja det nya märket ifrån chrush. Rekomenderar det verkligen! Finns i frisör salonger, men inte för en dyr lapp! :)

1. Jag började med att köra en rensning med Garniers Pure och tvätta ansiktet med,
2. sedan så tog jag nästa vilket också var en Garnier pure, fast med en mask, lät den vara på huden i ca 5 minuter så att det blev en djuprensning, vilket hjälper mot finnar - rensar på djupet.
3. gick ut ur duschen och körde sedan en annan Garnier produkt som var ett slags ansiktsvatten som håller allt rent och tar bort bakterier.
4. Efter det körde jag en kräm, som var återfuktande som gör att du inte blir ott i huden utan håller den återfuktande.
5. Sedan så använde jag ned kylande vitaminlappar som är tillför påsar, ytliga blodkärl eller även bara uppfriskade för dina ögon. Jag applicerade dem precis under ögonen och lät dem vara på i 50 minuter.

Allt detta rekomenderar jag att de görs i duschen förutom de 2 sista punkterna - 4,5!







Godnatt mina babes!
Sovgott, så ses vi imorgon!
BIG LOVE <3

Kommentarer
Elin

vet du nån bra reality show? :) kram!



2010-10-15 @ 10:58:37 | http://elineliasson.blogg.
Anonym

Hejsan du är verkligen över skön.

Jag och mina andra vänner som läser din blogg undrar några frågor och hoppas du kan besvara dom här kommer dom.



1. Varför slits inte ditt hår när du plattar de??

2. Har du inga finnar/porer??

3. Hur ofta solar du solarium??



Kan du vara jätte snäll och besvara dessa antal frågor i bloggen så återkommer vi mot eftermiddagen, ta hand om dig kramar! / Josefin, Anna och Anjelika(=

2010-10-15 @ 13:29:17
Niklas

Hej Michaela.

Jag har ett jätteintressant projekt pågång, vill du kontakta mig?

Hälsningar

Niklas

Anonym

plattar du ditt hår varje dag jätte fint hår:))

2010-10-15 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback