Godmorning my firends!

Just nu sitter jag i skolan på Albins data, idag snodde man hans haha! :)
Får min data idag klockan 15.30  vilket menas med att jag ska sitta kvar i skolan i 2 timmar för vi slutar halv 2 ;o kul? nej faktiskt inte, hah!
Iaf, hoppas ni alla sovit gott. För det har jag, fast hade inte skadat att sova ut idag!
Har sjukt ont i kroppen idag, eftersom jag har träningsvärk :( blä!!
Menmen.. nu kommer läraren, nu är det matte som gäller ;D
Uppdaterar sen!
Jag & albin just nu!
Glöm inte från går dagens - jag behöver ideer!
Måste bara påpeka att albin sysslar med cirkus så ni som e intresserade kommentera!!
så ordnar jag en frågestund ang cirkus och honom här på bloggen IMORGON! :D
BIG LOVE!!

Kommentarer
Anonym

Jag vill att DU ska ha en frågestund här!

jag har några frågor:

Har du smink på dig varje dag?

Har du några syskon?

Vad var det bästa med idol?

Hur lång är du?

Hoppas att du kan svara.

BIG LOVE... hihi

2010-10-14 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback