♥ Godmorgon, sovit gott?

Godmorgon bloggen, & ni som läser!
Hoppas alla har sovit gott för det har jag, just nu sitte rjag i skolan och har snott emelys skoldator, har nämligen inte fått min ännu.. Snacka om att dem har noll koll på skolan ;o Jag frågar på receptionen var jag kan fixa en data, dem säga B219 jag letar men hittar inte salen, B218 & B220 finns, men inte B219. Helt sinnesjukt! Får gå till mina mentorer sen o ordna det, måste ju ha en!:)

Iallafall, har jogging kläder på mig, vaknade nämligen 30 minuter innan jag började, tur att man bor nära! :)
Men rekomenderar såna dagar, när man faktiskt bara går i mjukiskläder och bara finnas :D

Vi syns sen, ni som undrar om min outfit så kommer dem ut sen!
BIG LOVE!


Emely under tiden hon hade sin egendator, heh!


När emely blivit bestulen på sin data, heha! :) 
 
Hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback