Första skol dagen hmm...

Hejhopp! Hoppas alla har haft en bra o fantastisk dag, jag har haft de bara vädret talar om varför. I helsingborg är det skinande sol, & lite kylit mysigt! Men ja, Jag har även börjat på en ny skola som heter nicolai. En stor skola är de, och man känner dem flesta som går där. Ser fram emot 3 år med alla pajaserna & med musiken såklart!

Aja, just nu sitter jag iaf i mitt stökiga rum, städa? hmm.. Min svagaste punkt kan man väl säga, men bara dags att börja. Har även funderat på att gå ut o jogga i den "stora" olympia skogen..

Bild från idag när man slutat, chillar med emma andersson en barndosvän faktiskt.
- Jag i mitten! 
 


Vi höres sen!
BIG LOVE =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback