Chill kväll!

Hej bloggen! ♥
Sitter just nu i min stora säng, med tända ljus och min röda hjärtlampa tänd, mysigt värre. Sitter även med lite godis sidan om mig som jag smaskar i mig :) Gottit & mysigt hihi!

Jag har hunnit med så mycket idag, vilket känns jätte skönt för dagen har varit till nytta!
Avklarat;
♥ Skolan
♥ Tropikariet
♥ Joggat
♥ handlat skor
♥ duschat
♥ köpt godis
♥ hängt upp tvätt!

asså är inte de sjukt mkt ;o börjar känna mig som en mamma, hehe!
som sagt, var ju & jogga idag det var skitskönt för jag tiggde till mig utav dino att låna hans hörlurar så jag kunde gå ut o speinga själv, vilket jag lyckades med hehe!! Var jätte skönt, jag kom även ner helt i split o spagat efter överlycklig?!! :D  inte kunnat göra de sen jag var 12 år typ haha! :D

Imorgon kmmer dagens Outfit bild in, & andra saker som händer imorgon! Funderar på att börja med någon aktivitet här på bloggen också, men vad? ideer någon?



BIG LOVE! ♥


Kommentarer
Andreas

Du får gärna bli mamma till mina barn!

2010-10-14 @ 14:48:18
Linda

det vore roligt om du kunde låtta ut en bild på dig och din autograf?!

Ha det bra!

Kramiz

2010-10-14 @ 16:12:04 | http://danzgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback