TJABBA TJENA HALLÅ!

Herregud, nu äntligen kan jag sätta mig ner, jag har haft fullt upp o de har jag fortfarande är ledig ca en halvtimme till, sen måste det tränas ännu mer.

Kom iaf precis hem från skolan, ja från skolan ikke varit hemma över huvudtaget! Haft konsert, och mycket bra jobbat! Gick kanon, imorgon är de dags att ha konsert för skolan, sen spelning på kvällen på pasha, lördag 2 spelningar, måndag spelning ..... Det tar aldrig slut - SOM TUR ÄR! HEHE!

Sorry för dålig uppdatering, not my fel eftersom jag måste fixa saker o ting sen ha rjag tid emd bloggen, men jag försöker så mkt som möjligt!

JAG ÄLSKAR ER!
vinnaren dras också ut ikv, har tyvärr haft för mkt att göra för att kolla upp vinnaren.
men vi ses sen förhoppningsvis!
SKIT TRÖTT!

Kvällens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback