mobilblogg!

Hej bloggen, sitter i aulan på skolan och har musik. Vi tränar nämligen inför en konsert. Kul o mysigt!! Såg nyss att jag glömt ta med mig skol datan så jag inte kan blogga med bilder. Men uppdaterat iaf, vi har skit kul vi kör nämligen på Beatles och testat lite peruker idag! Mycket stiligt haha, sen har vi även rock då jag ska vara klädd precis som jag blivit våldtagen, dock gillar jag inte det för de e absolut inget att leka med.. men skola e skola, och ibland har man tema man måste prova på! Hoppas iaf ni har en bra dag, fast de e det skit vädret som de e. Jätte jobbigt, tycker inte alls om vädret, mysigt med snö osv.. men inte regn snö o slask :( aja.. sånt är livet. Vi hörs sen, puss love ta all. Glöm inte tävlingen avslutas ikv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback