home sweet home!

Äntligen hemma!
Precis o varit o uppträtt, och de är alltid lika roligt! Ni anar inte hur mycket jag vekligen brinner för det här med musik, asså jag älskar det verkligen!
Jag har verkligen glädje för musiken, och musik byggs utav glädje!

Iaf, sjöng ju som sagt emd Christina lindberg, oh hon e så underbar jätte roligt. Blev även intervjuad utav Tal tidningen, som komme rut på radio och i en "tal" tidning. en tidning för männiksor som har svårt för att läsa osv...

Glömde säga att förrigår på min andra spelning jag hade så var det ocså super kul! Kom fram en gäng tjejer o bad om autograf o fotografi, jätte kul!
Träffa även på min killkompis som jag känt vädligt länge, skitkul o se honom! Men förstår inte grejen med keps på vintern?! haha!







puss & kram!



Kommentarer
ana

Kan du lägga upp lite låtar de du sjunger och sånt dära:) eller va du håller på med nu de senaste inläggen hade varit roligt o höra :D Jag vet att du har ngr andra på youtube men menar några nya! :) Håll oss uppdate!

2010-11-30 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback