Godmorgon bloggen!

Sovit gott? :)
nja, de har jag fast är ändå lite trötter, hehe! Idag eller ja, hela veckan har vi musikrpojekt i skolan. Det gör i och för sig hela veckan och de är ju lite roligare än att bara ha vanliga lektioner :)

Iaf, idag hände rnog inte så mycket blir nog bara en måndags deg, bara ta de lugnan och blogga lite!
I förrigår - lördes; så blev de en fika på maddes i landskrona men min pojkvän, hans kompis och tiffany. Var jätte mysigt, vi spelade kort och snackade sen blev det dock rölsemannen som gällde, blev super sugen på mos och jag som nästan aldrig äter de var baar tvungen när jag blev så sugen. Så där satt vi kanske en timme och pratade om vänskap o kärlek. Söndag så var vi hemma hos min piojkkväns mamma och flabbade lite, alltid lika mysigt!

Börjar klockan 10 hela veckan, fast docks slutar jag 4 :(..
hela veckan kommer att bstå av musik.. Varför får ni reda på sen! :)
PUSS & KRAM <3




tiffa visste dock inte om att jag fotade henne, hehe! (a)

SEE YA

Kommentarer
tiffanny kvist

omg ta bort the fucking picture mickis, hahaha

DRÅÅÅGAD.SE !!!!!!!!!!!!! <3 uääh.

2010-11-22 @ 13:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback