my weekend!

Hejsan mina snygga läsare!
Allt bra? Med mig är det toppen :)
Helgen har varit både lugn & galen. Började fredagen med att som sagt ha en danskväll hos min bror, mysigt! Sen idol, och myskväll hos min Pojkvän. Tända ljus o filmtittande. Lördag, nja vaknade runt 7 på mrgonon, men somnade om tillslut o vaknade vid halv 1. Gott o sova länge ibland ellerhur? :) hehe! Sen så var det en lugn dag hos my "B". Kvällen blev 3 olika, haha mysig festlig o lugn. Började kvällen med att ta mig till ödåkra till den mest underbaraste Tiffanny o hennes pojkvän, vi gjorde lite mat spelade kort ch lyssna på musik, blev även lite singstar.. Mysigt med såna kvällar, sen så åkte jag in till stan och blev körk hos min bror. Med gott sällskap. Mycket skratt förlänger ju livet, så efter det kröket lever jag nog 1000 år till! haha, sen så åkte jag till min baby igen, o sov där. Lång lördag, men även en sliten söndag. Blev bara deg hos min kille, o film. Han var iväg spelade fotboll osv.. Sen så somnade man o vaknade, somnade o vakna... Skönt med sådanna dagar faktiskt. Iaf, studiedag idag så man vaknade upp hos älsking imorse, o sen blev det hem.. Saknade ju hemmet o bloggen :)

Lång helg, varit en superduper helg.
dock har jag inte tagit ngr bilder -.-
varit kass på de, sorry!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback