Dans kväll! :)

hej bloggen!
är hos min bror med hela gänget :) Xave, Ida, jag marco max mamma osv.. skit trevligt :)
Vi har nämligen precis köpt ett dans spel super kul hehe! Finns en kamera som läser av ens rörelser, och rörelserna är dem som visas på tv som vi måste härma.. hehe! skit kul, för vi alla är jätte kassa och bara skrattar hah! :)
Iaf, snart åker jag till min älskling, och kollar på idol film och myser.
Här e lite crazy videos, ett gått skratt skadar inte så kolla! :)







HAHAH! puss..

Kommentarer
Anonym

Han som var i slutet av alla videos och dansa? Är det din alban kille? ;)

2010-12-04 @ 11:49:20
Anonym

HAHAHAAHH fan verkar vara ett skitkul spel ju;) Vad heter det?

2010-12-04 @ 18:12:23
Anonym

Hahaha, nu har Max blivit alban!!!! Tror jag dör :D Förresten Michaelas kille kommer från balkan men är dock ej alban! Förstår inte grejen, spelar väl ingen roll var man kommer ifrån bara man har någorlunda lika värderingar..... Hahaha Max, albankillen!!

2010-12-05 @ 23:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback