I LOVE IT!!

Vissa människor förstår inte att när dem "vill" trycka ner någon så lyckas dem oftas inte utan dem är enbart pinsamma och visar hur avundsjuka dem är. Jag fick en väldigt fin kommentar precis som såg ut såhär:
"Man ser direkt att du ljuger med dina märke, linnet är definitivt inte från levis, mobbad o hatad e du michaela!
/ anonyma haters!"
Bara denna pinsama kommentaren leder absolut ingenvart mer än att den gör mig starkare för att jag ser hur avundsjuka personer faktiskt kan vara på mig.
Ville även säga finns ingen anledning att jag kör en "kissie" stile med att ljuga om saker o ting, jag e jag & för den jag är kommer jag alltid att stå för!



Märket är tyvärr upp & ner eftersom jag fotade uppifrån, men de är kanske falsk för de står upp & ner med? hehe lite roligt faktiskt! :)
IN YOUR FACES! ;)

Kommentarer
Anonym

ÄLSKLING, DU SKA BARA SKITA I VAD ALLA IDIOTER SKRIVER.. / Alicia från Halmstad "gina tjejen" kan ju inte skriva vart vi träffats haha!

2010-08-03 @ 18:50:44 | http://bocioo.blogg.se/
M*

Jag är lätt avundsjuk på dej, i mina drömmar så är du min flickvän:)

2010-09-23 @ 06:52:39
Leon

Stand up for yourself! Love it!

Grym blogg grym tjej och grym röst.

Plus lite ögongodis skadar aldrig hehe

simma lugnt fisken !

2010-10-05 @ 23:52:29 | http://tappadegrabbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback