Gott!

Så  nu har jag & emelia haft vår lilla myskväll då Pizzan joina oss, även godiset förståss?! Jag menar, vad är en myskväll utan godis = absolut inget ting rätt svar! Haha, men iaf. Emelia har somnat & jag ska sitta kvar en stund till. Bestämde mig precis för att jag ska beställa hem nya convers fast med hög undersula, hr nämligen bara den ny modellen i vit. Glömde säga vi åkte till min fader tidigare idag fö att hämta pizza o pengar, kul o se han iaf!
Fortsätt läs bloggen, bloggar nog till det lite innan jag går o lägger mig!




Kommentarer
johacim

hej det va du som va med i idol va

2010-09-19 @ 16:33:18
simon

skön moped ;)hoppas det går underbart för dig in idol håller tummarna för dig :D

2010-09-21 @ 21:41:52 | http://dudenyngwe.blogg.se/
Gustav Svensson

Tönt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback