Ännu en mysig dag! ♥

hej bloggen! ♥
Sitter på min brors data med underbara nadja, vi har haft det väldigt mysigt idag antar jag, hehe!
Vi fikade faktiskt på mezo och prata om killar, typsikt tjejsnack jätte trevligt faktiskt.
Vi gick vidare på stan efter, & träffa på min Barndomsvän Viktor fahlman, oliver och en av deras killkompisar! Trevligt, trevligt..  Tillslut fick vi för oss att promenera hem från stan och nu sitter vi här!
En HEMSK sak händer mig idag också, mina byxor sprack ända ner från knävecket och upp över rumpan!!! var jätte pinsamt men hade shorts med mig i väskan som tur va! hehe, allt lite roligt var det faktiskt. haha!

bilder:






Ändrade även outfit tillslut ändrade mig, så fick bli detta!
Bytta bara ut skärpet till ett nitskärp och på med gummistövlar! :)

Kommentarer
bianca

fin blogg!

2010-08-03 @ 11:28:27
Hej

Naaw så söt är du :) Smälter varje gång jag ser dig.

2010-09-28 @ 19:16:37
((:

Jadu, visste inte var jag skulle skriva detta haha, men, Har du en Morbror som heter Peter Osberg som bor i Malmö ? Isåfall har jag mer att berätta! (:

2010-09-29 @ 20:37:54
Timpa

Fräsiga stövlar asså :P diggar din blogg :)

2010-10-11 @ 15:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback